REKRUTACJA NA ROK 2022/2023

REKRUTACJA NA ROK 2022/2023

REKRUTACJA 2022/2023

Zgodnie z Zarządzeniem Nr 16/2022 Wójta Gminy Oświęcim z dnia 25 stycznia 2022r. (załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 16/2022), składanie wniosków o przyjęcie do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Oświęcim, odbywa się od 23 lutego 2022 r. do 11 marca 2022r.

Dzieci kontynuujące edukację przedszkolną w dotychczasowym przedszkolu, nie będą brały udziału
w rekrutacji. Rodzice/opiekunowie prawni składają jedynie deklarację
o kontynuowaniu wychowania przedszkolnego w roku 2022/2023, którą przekażą nauczyciele.

Kryteria do drugiego etapu postępowania rekrutacyjnego do przedszkoli oraz dokumenty niezbędne do potwierdzenia tych kryteriów, określone są w Uchwale Rady Gminy Oświęcim nr XVI/150/19 z dnia 18 grudnia 2019 r.

Prosimy o rzetelne wypełnianie wniosków, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kryteria i dokumenty potwierdzające ich wiarygodność.
Wniosek niekompletny lub błędnie wypełniony nie podlega rekrutacji !!!

Dokumenty rekrutacyjne dostępne są wyłącznie na stronie internetowej przedszkola.
Należy pobrać, wypełnić i zwrócić w kopercie do przedszkola.

 

Dokumenty do pobrania:

Zarządzenie Wójta nr 16/2022 z dnia 25 stycznia 2022 r. w sprawie terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2022/2023 do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Oświęcim

 

Uchwała Rady Gminy Oświęcim nr XVI/150/19 z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie określenia kryteriów dla drugiego etapu postępowania rekrutacyjnego do przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Oświęcim oraz określenie dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.

 

Uchwała Rady Gminy Oświęcim nr XVIII/168/20 z dnia 22 stycznia 2020 r. w sprawie zmiany Uchwały nr XVI/150/19 Rady Gminy Oświęcim z dnia 18 grudnia 2019 r. dotyczącej określenia kryteriów dla drugiego etapu postępowania rekrutacyjnego do przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Oświęcim oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.